środa, 9 grudnia 2015

Chrzest bojowy sprzetu, nowy smaczek na YouTube

Witajcie!

W niniejszym wpisie chciałbym poruszyć dwie kwestie.

1. Muszę się pochwalić, że dzisiaj miałem przyjemność "pracować" jako realizator dźwiękowy przy produkcji drugiego i trzeciego odcinka ESN AGH TV. W ruch poszło całe moje przenośne studio, czyli Rode NT-1A wraz z Presonusem iTwo.
Graty spisały się znakomicie! Niestety parametry akustyczne salki, w której robiliśmy nagrania pozostają wiele do życzenia. Niektóre "tejki" brzmią jak w kanionie :D
Jak to mówią, trening czyni mistrza. Każde kolejne nagranie będzie coraz lepsze. Niebawem wrzucę efekty mojej pracy.

2. Odkryłem niedawno świetny kanał na YouTube, na którym znajdziecie archiwalne koncerty MI (Musician Institute) z lat 80-90s. Spędziłem grube godziny słuchając moich ulubionych gitarzystów z okresu PANOWANIA Ibaneza - John Petrucci, Scott Henderson z Tribal Techem, Frank Gambale na swoim australijskim Ibanezie S. Miód! Poniżej wrzucam linki:



Życzę miłego słuchania. Na dniach wrzucę kolejne video-testy. Są już w końcowej fazie montażu :)
Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz